Ekonomi

Yahoo, dijital reklam şirketi Taboola’nın yüzde 25 hissesini aldı

HANDE BERKTAN

ABD’li arama motoru, e-posta ve bilişim şirketi Yahoo, reklam şirketi Taboola’nın yüzde 25 payını satın aldı.

Dijital reklamcılığın gücünü ardına almak isteyen, web devi Yahoo, bu satın alımla dijital reklamcılık işinde Taboola’dan 30 yıl boyunca hizmet alacak. Stratejik iştirake ait Yahoo’nun Lideri ve CEO’su James Lanzone, yaptığı açıklamada “Dijital reklamcılığın geleceğine güçlü bir şekilde inanıyoruz. Taboola ile ortaklık yapmak, Yahoo’nun yerel teklifleri daha da geliştirmesine olanak tanır. Bu ortaklık aynı zamanda Yahoo ve Taboola’nın kendilerini pazarda farklılaştırmaya devam etmelerini sağlar.” dedi

Taboola şu anda 9.000 yayıncıyla iş paydaşlığı yapıyor ve her gün 500 milyon kullanıcıya ulaşıyor. Bu yeni mutabakat ile Taboola, Yahoo’nun tüm dijital mülklerinde mahallî reklamcılık için özel iş ortağı haline geliyor

Yahoo şu anda aylık yaklaşık 900 milyon etkin kullanıcıya ulaştığı için, Taboola için değerli bir muahedeyi temsil ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu