Ekonomi

2023’te ihracatını iki katına çıkarmayı hedefliyor

Ultrason Jel başta olmak üzere Türkiye’nin medikal jel ihracatının yüzde 65’ini tek başına karşılayan ve 200’ü aşkın eser çeşidiyle Avrupa’nın önder medikal jel üreticisi olan Turkuaz Healthcare; ABD ve Avrupa pazarında yatırımlarına sürat veriyor.

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı onaylı Ar-Ge merkezinde geliştirdiği eserlerin yüzde 75’ini 100’den fazla ülkeye ihraç eden Turkuaz Healthcare, 2023 yılında ABD ve Avrupa pazarındaki büyüme gayesi doğrultusunda yatırımlarına sürat veriyor. Yakın vakitte ABD’nin Chicago eyaletinde ofis açan, Avrupa pazarında büyümeyi artıracak yeni destinasyonunu ise İngiltere olarak belirleyen Turkuaz Healthcare, bilhassa amaç ülkelerde ihracat sayılarını 2 katına çıkarmayı amaçlıyor.

Her geçen gün büyüyen organizasyonel yapısı, 128 ülkeye uzanan küresel satış dağıtım ağı ve milletlerarası mevzuatlara hakim insan kaynağıyla faaliyetlerini sürdüren Turkuaz Healthcare, medikal kimyasallar alanında gerçekleştirdiği üretimle Amerika ve Avrupa başta olmak üzere birçok pazarda önder üretici pozisyonunda yer alıyor. Son teknolojiyle ve Ar-Ge yatırımlarıyla güçlendirilmiş tesislerinde küreselleşme adımlarına ağırlaşıyor. Alanında Avrupa’da başkan, dünyada ise en büyük 5 üretici pozisyonunda bulunan Turkuaz Healthcare, bu sene açtığı Chicago ofisi ve planlanan İngiltere ofisi ile yurt dışı muvaffakiyetinin ivmesini arttırmayı amaçlıyor.

Şu ana kadar 128 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerinin ve eserlerini tertipli olarak ortalama 100’den fazla ülkeye ihraç ettiklerinin altını çizen Turkuaz Healthcare CEO’su Ömer KOÇ “Medikal eserlerde üretim kapasitemizin yüzde 75’ini kapsayan ihracat performansımızla ‘Türkiye İhracatçıları’ sıralamasında ikincilik elde ettik. Çeşitli kategorilerde geniş bir eser portföyümüz olduğu için her kategorinin kendi altında da amaç ülkeler bulunuyor. Küresel büyüme stratejimize çok büyük katkılar sağlayacak ve Türkiye’de tek yerli üretici pozisyonunda olduğumuz Steril Birinci Yardım Yanık Jeli ve Pansumanı eserlerine yaptığımız yeni yatırımlarla, Amerika ve Avrupa’ya odaklanmak ve bu pazarlarda büyümek öncelikli amaçlarımız ortasında.” formunda konuştu.

“Hedefimiz kendi markalarımızla büyümek”

Markanın 2023’te gerçekleştireceği aksiyonlara değinen Ömer KOÇ konuşmasında şu noktaları vurguladı: “Orta ve uzun vadede amacımız iç ve dış piyasada markalarımızın bilinirliğini artırmak ve öncelikle kendi markalarımızla büyüme tarafında olacak. 2023 yılında bilhassa ABD ve Avrupa pazarında büyüme gayelerimiz doğrultusunda yeni yatırımlar yapacağız. ABD’nin Chicago eyaletindeki ofisimizi kısa müddet evvel açtık, İngiltere’de de bir ofis açmayı planlıyoruz. 100’ün üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiren bir firma olarak küreselleşme adımlarımızı atıyor, yurtdışında büyümeyi odağımıza alıyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu